תוכנית הטלוויזיה הישרדות

הישרדות 2021 מגיעה אל מסכי הטלוויזיה גם השנה עונת vip גיא זוארץ מנחה ושורדים שיאבקו על כל רגע ורגע…
השנה ישחקו ג'קי אזואלי, מייקל לואיס, מעיין אשכנזי ועוד !
יהיה לוהט

שתי העונות הראשונות שיחקו על ידי צוות השחקנים המקורי של "הישרדות" וכן מספר כוכבי אורח

הישרדות זו סדרת טלוויזיה ריאליטית בארץ מופקת על ידי רשת 13 שבה שלושה ניצולים מושלכים לשממה של אלסקה. קבוצה של מדריכי הישרדות צבאיים שהוכשרו, שכל אחד מהם יוצר תרחישי הישרדות שונים, חייבת לשרוד במשך ימים רצופים עם משאבים מינימליים המשפיעים על כל תרחיש.
כדי לשמוע מידע אודות תוכנית הטלוויזיה הישרדות והישרדות 2020 לצפייה ישירה עליך להעיף מבט ב- juniorpro.co.il

תוכנית הריאליטי "לבד" דומה ל Survivorman

בכך שהמתמודדים לבד עם צוות סרטים. בהתמקד ב- Ma Nature, שזורק אלמנטים אכזריים לעבר אדם יחיד, הניצחון לוקח את בני הזוג למדבר אלסקה, שם הם מתחרים מול חמישה זוגות אחרים בקרב על הישרדות. אם אתה מעדיף תוכנית הישרדות תיעודית לא מבוימת בטלוויזיה, זה זה בשבילך. אם אתה רוצה לראות סיפורים על טבע והישרדות, הסדרה הזו לא בשבילך.

אם אתה מעוניין במשהו שקשור להישרדות בחוץ, תיהנה מכמה מתוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר להישרדות בחוץ.

אם אתה מעוניין באחת מתוכניות ההישרדות הטובות שיש לצפייה ישירה

המשך לקרוא ומצא הצעות לטיולים הטובים ביותר שתוכל לצאת בהשראת תוכניות ריאליטי כמו הישרדות ההרפתקאות המועדפות עליך. ישנן תוכניות טלוויזיה רבות של הישרדות שצפיתי בהן עד מוות, אך ישנן כמה מהן זמינות להזרמה.

Survivorman הייתה תוכנית הישרדות הטלוויזיה הראשונה, אך קודמתה הייתה Stranded, ששודרה בערוץ דיסקברי בקנדה בשנת 2001. תוכנית הישרדות זו הוקרנה בבכורה בערוץ דיסקברי ב -11 ביוני 2010 ורצה במשך תשע עונות.

זה מציג שני מומחים להישרדות שנזרקים לתרחישי הישרדות בסביבות מאתגרות

בכל פרק, מומחה ההישרדות לס סטרוד נקלע לעור רותח במצב הישרדותי כדי לעבור אותו. נייטלינגר מופיע כניצול EJ Snyder, שנאלץ לשרוד בעודו משוטט במישור סרנגטי בטנזניה, אפריקה. הוא שודר בערוץ דיסקברי מ -1 באוקטובר 2010 ועד 31 בדצמבר 2011 ומורכב מ -16 פרקים.

הישרדות משעשעת והעונות הראשונות הן עדיין טלוויזיה הישרדותית הטובה ביותר אי פעם

מאוחר יותר הפך סטרוד את "הישרדות " לתוכנית ציד של ביגפוט ("אני מעריץ גדול של זה!"), אך ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק מת ואוהדים מושבעים של תוכנית ההישרדות הסתפקו במוך הפריים טיים. בשלב מסוים גרהם הפך לשרוד ל"ניצולים "מושבעים ולמי שרעב יותר לבד, אחד המופעים הרבים והרבה של גרילס שחיים את הרעב יותר מאשר לבד, במיוחד כשאתה יכול לשאת את העובדה שהוא לפעמים לא כל כך טוב במה שהוא אומר שהוא בסכנה. אחי, אתה דפוק, "ו" Survivorman "הופיעו כתוכנית פופולרית בערוץ דיסקברי בסוף שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים.

אנשים דוקרים אחד את השני בגב

כדי לשרוד בתכניות כמו" Survivor, "ובגלל זה הם בוחרים לעשות את זה. אני לא מתרשם מהדקירות, אבל אשמח שמישהו יחיה בסביבה פראית במשך שנים ולא ישרוד לגמרי, ולא הייתי מחשיב את זה כדבר רע בכלל. זה שלי תוכנית הריאליטי האהובה ותפקיד השחקנים תמיד בעל דינמיקה ייחודית זה לזה, בדומה לכל תוכנית ריאליטי אחרת. בתכנית עצמה יש כמה אתגרים מעניינים, אז אני אוהב את זה, אשמח לשרוד, ולו רק לכמה שבועות או חודשים ואפילו שנים.

דונאט לא מבין אותי לא נכון, חלק ממני נעלם. גירדתי את ראשי, אבל זה עזר לי להמשיך בכישורי הישרדות כמקצוע.

לאחר שעזבתי את ערוץ דיסקברי

דובי Grylls עובד כעת ב- NBC, ולאחר שעזב את Discovery, הוא עובד כעת ב- NBC. ידוע בבריטניה בשם Born Survivor או Bear the Su rvivor בשמה האמיתי, הסדרה נקראת איש הטבע. מופע הבר, כשמו כן הוא, יכול להיות המסחרי ביותר מכל מופעי ההישרדות, אך הוא גם הטוב ביותר.

איש הטבע שודר בערוץ דיסקברי בין השנים 2006 ל 2011 והוא מלא במגוון אתגרים

כולל אכילת חיפושית, ציד, דיג, קמפינג וציד. בעוד ש- Survivor הוא הרבה יותר בידור מונחה בידור, יש גם מופעים כמו האיש של הישרדות כפולה פראית. XL מזכיר יותר את המשחקים המטופשים של Survivor, בהם נופלים ויוצאים מפרקים שהם עצמאיים לכל משתתף.

 

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן