פופ של עצמך

הקדמה: למה אתה צריך לפוצץ את עצמך

הצעד הראשון ב-בובת פופ הוא יצירת מותג אישי. זהו גורם חשוב להצלחת העסק שלך. השלב הבא הוא להוציא את עצמך לשם. העולם צריך לדעת מי אתה ובמה אתה מייצג.

בחלק זה אדבר על החשיבות של להיות שונה מאנשים אחרים. חשוב להתבלט מהקהל ולעשות משהו שונה. אני גם אדבר על איך לעשות את זה על ידי "קפיץ" את עצמך. משמעות המונח הזה היא לגרום לעצמך להיראות כמו כוכב על ידי עשיית דברים שרוב האנשים לא היו עושים או אומרים.

אני חושב שחשוב לכולם להתבלט בצורה כלשהי, כולל מפורסמים. הרבה מפורסמים עשו דברים שגרמו להם להתבלט משאר הקהל ועזרו להם להבחין בעין הציבור, כמו מיילי סיירוס טוורקינג על הבמה בתערוכת פרסים או מדונה מנשקת את בריטני ספירס במהלך הופעת פרסים .

הקדמה: למה אתה צריך "לפוצץ" את עצמך?

בובת פופ הוא מתנה לעזרה עצמית המעודד את הקוראים לחיות את חייהם במלואם. המתנה מספק לקורא תובנות כיצד לחקור את תחומי העניין שלו, לקחת סיכונים ולעשות שינוי בעולם.

ההקדמה צריכה להיות על בובת פופ ומדוע חשוב לקוראים "לפוצץ" את עצמם.

בובת פופ הוא פרויקט שנועד לעזור לאנשים למצוא את הקול שלהם. זה נוצר על ידי החבר'ה ב-The Great Discontent.
בכדי לבדוק עוד מידע על פופ של עצמך מומלץ לבקר באתר rockil.co.il

הרעיון מאחורי פופ עצמך הוא שאתה צריך לפוצץ את האגו שלך ואת הדרך שבה אתה רואה את עצמך כדי שתוכל לראות מי אתה באמת. "פופ עצמך" הוא לא לשנות את מי שאתה, אלא זה להיפטר מכל הרעש והסחות הדעת בחייך כדי שתוכל לחזור למה שהכי חשוב.

זה על היכולת למצוא את הקול שלך ולהביע אותו דרך העבודה והחיים האישיים שלך.

מה בשם?

השם של הפופ שלי הוא _____

זה סיפור עליי. שמי ____ ואני גר ב_______. יש לי משפחה וחברים, ו_______.

שם טוב הוא מפתח להצלחה. ברגע שממציאים שם טוב, קל יותר לשים לב אליו ולעשות רושם על העולם.

מאמר זה יכסה את היסודות של להמציא שם טוב, כמו מה זה אומר לפוצץ את עצמך, איך להמציא לעצמך שם טוב ומדוע צריך לדאוג לך מהפופ שלך.

איך בובת פופ עובד?

בובת פופ היא אפליקציה חדשה שמטרתה להקל על מישהו להוציא את שמו בחוץ.

בובת פופ היא אפליקציה חדשה שמטרתה להקל על מישהו להוציא את שמו בחוץ. האפליקציה תצלם את תמונת המשתמש ולאחר מכן תיצור פרופיל, הכולל ביוגרפיה וקישורים לדפי מדיה חברתית, כאשר פניו של המשתמש כתמונת הפרופיל.

הרעיון מאחורי בובת פופ הוא שאנשים שרוצים יותר עוקבים במדיה החברתית יכולים להשתמש באפליקציה הזו כדרך קלה להוציא את שמם.

בובת פופ הוא מכשיר נייד המשתמש בשילוב של צליל ורטט כדי לעורר את המוח שלך. המכשיר נלבש כמו אוזניות וניתן להשתמש בו בכל מקום בו אתה נמצא.

המכשיר ממריץ את המוח דרך מערכת השמיעה, המורכבת מהאוזן ומעצב השמיעה. עצב השמיעה מעביר אותות מהאוזן למוח דרך גלי קול. כאשר פופ עצמו לובש, הוא שולח רעידות לחלקים אלו של הראש שלך, אשר בתורו מגרה חלקים שונים של המוח שלך.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן