עורך דין תעבורה להתמודדות עם פסילת רישיון עקב אלכוהול

רוב הנהגים עם רישיון מסחרי מסתמכים עליו כדי להתפרנס. Colgan & Associates, LLC מספקת ייצוג משפטי מקצועי לנהגי רכב מסחרי כאשר מעמד של רישיון CDL שלהם נפגע על ידי ביטול, פסילה, משיכה או השעיה.

למשיכה או להשעיית רישיון נהיגה מסחרי (CDL) עלולות להיות השלכות הרסניות

אובדן זכויות הנהיגה ב- CDL משפיע על היכולת להתפרנס כנהג של רכבי 18 גלגלים, טנדרים, אוטובוסים, טנדרים, לימוזינות וכלי רכב מסחריים אחרים. על מנת למנוע השעיה או פסילה, החזרת רישיון הנהיגה והצורך בנהגים מקצועיים צריכים להיות בראש סדר העדיפויות.

בנוסף

אדם עלול לבטל את רישיון הנהיגה שלו במדינת ניו יורק אם הורשע בעבירת תעבורה, למשל, הפרת טלפון סלולרי (5 נקודות) או שתי הפרות של נורות אדומות (3 נקודות). הפרות תעבורה מסוימות והפרות אחרות עלולות לגרום לפסילת נהיגה, ואילו אחרות עלולות לגרום להשעיה. לדוגמא, נהג שמקבל את ה- CDL שלו ממדינת ניו יורק יכול לבטל את הרישיון שלו אם יש שלוש הרשעות מהירות ב -18 חודשים, שאף אחת מהן לא נחשבת למהירות מופרזת במסגרת ה- FMCSA.

ברוב השיפוט בארה"ב

כרטיס להפרת נהיגה מסומן בנקודה אחת ברישיון הנהיגה. חומרת ההפרה מעלה את הציון ועלולה להוביל לקנסות שונים, אגרות וביטול רישיון נהיגה. לנהגים הזכות לבקש ממנהל הרכב המוטורי מרילנד (MVA) שימוע לבדיקת השעיית רישיונותיהם. אם רישיונך נשלל, תוכל לקיים שימוע כדי להסביר את נסיבות ההפרה.

אם ברצונך להבטיח כי רישיונות הנהיגה שלך לא נשללים לאחר השימוע שלך, עליך להגיש בקשה לשימוע תוך עשרה ימים מרגע הפרעת התנועה. אם הנהג לא מגיש בקשה לשימוע, משיכת הרישיון תחל ביום 46.

מי שזכויותיו נשללו יכול להגיש בקשה לרישיון נהיגה לאחר פרק זמן מוגדר

ובלבד שישלם את אגרת ההחזרה, יעבור מבחן אלכוהול וסמים, יסיים תוכנית חינוך לאלכוהול / סמים וידגים בפני מזכיר המדינה ופקידים כי ביטחון הציבור אינו בסיכון וכי ההטבה מחודשת. זה אומר שאישור CDL יושעה במקביל לרישיון הנהיגה האישי. אם העבירה היא עבירת תנועה או עבירה, הנהג אינו יכול לבקש שליטה פיזית באוהיו. בהעדר הרשעה או טיעון, השליטה הפיזית נותרה בספר היומן כעבירה מהירה או מנהלית.

ייתכן שתישלל מרשיון הנהיגה שלך אם תמצא נהיגה בהשפעת אלכוהול לאחר מעצרך

אך לא רצח רשלני או נהיגה עם ריכוז אלכוהול בדם של 0.8% ומעלה. אתה יכול להתמודד עם פסילה גם אם אתה נוהג ברכב שהורג מישהו בהשפעת אלכוהול, או אם אתה מסרב לעבור מבחן נשיפה, המהווה הפרה של חוקי הסכמת המדינה. משך הביטול תלוי בכמה הרשעות קודמות או השעיות דומות שספגת בהשפעת סמים בעשר השנים האחרונות.

העבירה האחרונה ללא רישיון שיכולה להשפיע על הרישיון שלך

היא הפרה של חוק בקרת האלכוהול 1934. בעיקרו של דבר, אם אתה מורשע בצריכה מתחת לגיל או באחזקת אלכוהול שהושג עם תעודות זהות מזויפות, עליך לדווח ההרשעה בפני מזכיר המדינה וביטול רישיון הנהיגה שלך למשך שנה לפחות. פירוש הדבר, כאמור לעיל, שתאבד את רישיונך אם אינך נוהג כנדרש בהרשעה, ולכן חשוב שתתייעץ עם עורך דין לפני שתמשיך בכרטיס.

רוב המדינות מתייחסות לשלילת רישיון נהיגה באמצעות מערכת שמקצה מספר מסוים של נקודות לכל סוג של עבירה

אם אתה מקבל יותר מדי נקודות לאורך פרק זמן מסוים (במדינות רבות שנתיים-שלוש), אתה צריך לצפות לביטול רישיון. נהגים עומדים בפני הסיכון לבטל את רישיונם אם הורשעו בשלוש או ארבע עבירות תנועה בתקופה המדוברת.

לנהגים שהורשעו ב- DWI שמונה סעיפים של נהיגה ללא רישיון. נהגים עם רישיון מסחרי (CDL) שנעצרים בגין DUI יקבלו עונשים נוספים הקשורים לרישיון המתמחה שלהם.

נהג עם CDL יכול להיפסל למשך עד שנה על פי השעיית הסיכום החוקית

שנותרת בתוקף עד לקביעת האחריות של תשלום ה- DUI. שימו לב כי העברת סמכות הרשות לפיקוח שיפוטי עד לכתב האישום נחשבת כהרשעה במובן ה- CDL מביאה למשיכת זכויות ה- CDL. פסילה שנייה מהטבות CDL עלולה לגרום לפסילה לכל החיים.

אם נשלל רישיון הנהיגה שלך עקב אחת מהעבירות שלעיל

אנא התקשר לאריקה ואלקרסל, עורכת דין פלילית ברשות אם אתה נתפס בנהיגה כשנשלל רישיונך, אתה עלול להתמודד עם השלכות חמורות, כולל קנסות ומאסר. סכום העבירה והעונשים האפשריים יהיו תלויים בשאלה אם כבר הורשעת בנהיגה ללא רישיון.
למידע על עורך דין מכון רפואי לבטיחות בדרכים ועורך דין תעבורה להתמודדות עם פסילת רישיון עקב אלכוהול באפשרותך לבדוק ב- tabura.co.il

שלילת רישיון חמורה יותר ממה שרוב האנשים מבינים. עורכי הדין שלנו לרישיון וביטול רישיון בניו יורק ידועים בניסיונם הרב, כישוריהם המשפטיים יוצאי הדופן וההגנה האגרסיבית על לקוחותיהם.

מנסה להשיג רישיון מוגבל או מותנה לאחר שהרישיון שלך הושעה

שחזור או שחזור הרישיון לאחר תום תקופת הנעילה או הביטול. דיונים בנושא בטיחות בבית המשפט האזרחי שהתקיימו בגלל מעורבותך בתאונה קטלנית, חשדך למרמה בכל הנוגע לרישיון הנהיגה שלך, סירובך לבצע בדיקת נשימה או לפחות שלוש עבירות תנועה חמורות שלך מזה 25 שנה.

רכישת רישיון זמני יכולה לעזור לך להמשיך לנסוע במהלך הרישיון הרגיל שלך. זה יכול לעזור גם לתקן הפרות שהובילו נהגים זמניים ולהוביל להשעיה.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן