מטבע קריפטו מומלץ

ספקית המטבעות המובילה CoinDesk מובילה את רשימת CoinDesk 20 של המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר לרכישה ומכירה. הרשימה כוללת את כל המטבעות הקריפטוגרפיים, הרשתות ושמותיהם הנפוצים. עם מטבעות קריפטוגרפיים חדשים כמו Safemoon, Chia ו- Spring Day, אנו מעדכנים כל העת את רשימות המובילות של מטבעות קריפטוגרפיים.

למרות שאולי אתה מכיר את הגרסאות הפופולריות ביותר של ביטקוין ואת'ריום

יש על פי Coinlore יותר מ -5,000 מטבעות קריפטוגרפיים שונים במחזור. עם אזהרה זו בחשבון הנה המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים לפי שווי שוק מ- 8 במאי והסיפורים שמאחוריהם. למעשה, המטבע הקריפטוגרפי הוא הרבה יותר פגיע מהשקעות אחרות, בשל הערכה והפחת העצומים של כמה מאותם מטבעות קריפטוגרפיים מובילים.

למרות שניתן להשתמש בקריפטו לרכישת מוצרים ושירותים רגילים

אנשים רבים משקיעים במטבעות קריפטוגרפיים שכן הם משקיעים בנכסים אחרים כמו מניות ומתכות יקרות. מטבעות קריפטוגרפיים הם סוג נכסים חדשני ומרתק, אך קנייתם עלולה להיות מסוכנת, ויש צורך במחקר רב כדי להבין כיצד המערכת פועלת. ניתן לרכוש אותו ברשתות עמית לעמית או בבורסות קריפטוגרפיות כגון Coinbase ו- Bitfinex.

כדי לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, אתה זקוק לארנק, אפליקציה מקוונת המחזיקה במטבע שלך. Coinbase היא אחת ממרכזיות המטבעות הפופולריות ביותר בהן תוכלו ליצור ארנק לרכישה ומכירה של ביטקוין ומשקפי מטבעות אחרים. לאחר שהקמתם חשבון בבורסה, תוכלו להעביר כסף אמיתי לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים של Bitcoin ו- Ethereum.

מטבעות קריפטוגרפיים ממשיכים להפיץ ולגייס כסף באמצעות הצעות מטבע ראשוניות (ICO). עם כל כך הרבה ריביות, מטבעות לא מוסדרים יכולים להיסחר ברווחיות על ידי ספקולנטים בכל עת, ולהעלות את המחירים.

כפי שציינו מחברי NerdWallet

מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין אינם בטוחים, וקולות בולטים בקהילת ההשקעות ממליצים למשקיעים להימנע מהם. עם זאת, למשקיעים מקצועיים, מיליארדרים וחברות רשומות ממשיכים להיות בעלי אינטרס חזק במטבעות קריפטוגרפיים. עם הכללת ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים וטכנולוגיות אימות מאובטחות, מטבעות דיגיטליים יכולים להפוך למקור הכנסה חדש עבור חברות רבות באמצע שנת 2021.

ביטקוין, המטבע החופשי הידוע ביותר ותקן הזהב הנוכחי להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים, הוערך ביותר מ -1,300% מאז שנת 2017. אך יותר מתריסר מטבעות קריפטוגרפיים אחרים עלו על ביטקוין, עם עליות שנעו בין 3,300 דולר ל -36,000 דולר. באותה תקופה.
על מנת לבדוק עוד פרטים נוספים בתחום של מטבע קריפטו מומלץ וקריפטו – ביג שוט יש לבקר באתר bigshotnews.net

כאב הקדמון של מטבעות קריפטוגרפיים

הביטקוין הוא המטבע הראשון והמוכר ביותר בשוק. זה המלך בכל הנוגע להכנסת לקוחות ומוסדות קמעונאיים, ומוביל את כל שאר המטבעות הקריפטוגרפיים מבחינת קבלה כחנות ערך וכאמצעי תשלום. ביטקוין נהנה גם משווי השוק הגדול ביותר של כל מטבע קריפטוגרפי ברשימה, ומספק למשקיעים נזילות.

מלך כל המטבעות הקריפטוגרפיים

ביטקוין, היה הראשון ובעל הנזילות והערך הגבוהים ביותר. במקור ביטקוין נועד כמזומן דיגיטלי, אך ספקולציות הובילו ליצירת מטבע מטבע נוסף בשם ביטקוין מזומן, שהוא גרסה של ביטקוין. Bitcoin Cash שואף להפוך למזומנים דיגיטליים של עמית לעמית מבוזרים ועולמיים ללא רגולציה.

קבוצה שרצתה שהביטקוין יישאר כספי אינטרנט

חילקה את הביטקוין (או "הוזל", בז'רגון הצפנה) ויצרה את מטבע החילופי Bitcoin Cash, גרסה של Bitcoin. מחירי הביטקוין הם תנודתיים, ובעוד הביטקוין הוא עדיין מטבע מתאים, תומכיו של ביטקוין קאש טוענים שזו הייתה הנקודה של הביטקוין מההתחלה. חובבי הקריפטו עדיין מנסים להבין מה יהיה הביטקוין הבא ומהו המטבע הקריפטוגרפי הטוב ביותר שהם יכולים לשים עליו.

מטבעות קריפטוגרפיים יכולים להיות השקעה טובה אם ברצונכם להיחשף ישירות לביקוש למטבע דיגיטלי ולפרויקטים וחברות נלווים

אבל, כמו רוב ההשקעות, השקעות קריפטו כרוכות במספר רב של סיכונים ורווחים פוטנציאליים עצומים. אלטקוינים הם השקעה מסוכנת יותר בהשוואה לביטקוין, המטבע המוכר הידוע ביותר ותקן הזהב הנוכחי עבור השקעות מטבעות קריפטוגרפיים, אך יכול להניב תשואות גבוהות במהלך שווקי השוורים.

קיימים סיכונים מסוימים בשוק הקריפטו שלא נפוצים בשווקים פיננסיים מסורתיים כגון מניות ואג"ח

שים לב כי מטבעות קריפטוגרפיים הם סוג נכסים נדיף, לכן השקיע רק את מה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד. השקעות שאינן מתמקדות באותה מידה במטבעות קריפטוגרפיים ופרויקטים של בלוקצ'יין צריכות להשקיע במוצרי קריפטו.

ביטקוין (BTC) הוא כוכב המטבע הקריפטוגרפי שהגיע לשיא כל הזמנים של 14,000 דולר באמצע אפריל. המטבע הקריפטוגרפי הטוב ביותר של שנת 2021 יהיה נכס דיגיטלי המדגים יתרונות מעשיים והופך אותו לשיבוש נפץ בעולם הפיננסי המבוזר (DeFi).

הנפילה החופשית במחיר המטבעות הקריפטוגרפיים בשבוע האחרון הגבירה את חששות המשקיעים מפני מניות טכנולוגיות תנודתיות

מומחית השוק, קתי ווד, המחזיקה בהשקעות מוסדיות גדולות במטבעות קריפטוגרפיים באמצעות חברת ארק השקעות ניהול שלה, מבטלת את הירידה האחרונה בשווי הנכסים הדיגיטליים כנסיגה זמנית והימורה כי מטבעות כמו ביטקוין יגיעו לשיא של 500,000 דולר בשנים הקרובות.

המטבע הקריפטוגרפי נתפס בעיני רבים כנקודת מפנה לענף

המאיץ את אימוץ המטבעות הדיגיטליים ברחבי העולם. אך ישנן סיבות להיזהר ממגמה חדשה זו, עם חששות רגולטוריים, כפי שהוכח על ידי הכפייה האחרונה של סין בבנקים המאפשרים מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמאפיל על היתרונות האפשריים של שימוש במטבעות קריפטוגרפיים. בעוד שמטבעות קריפטוגרפיים מסוימים, כמו כרטיסי אשראי ופרויקטים אחרים, יוצאים לעולם הפיזי, הרוב המכריע נותר בלתי מוחשי.

דייוויד ליבנה בחר חמישה ספרים שיעזרו לך להבין את השורשים האוטופיים של מטבע החוץ

הטכנולוגיה העומדת מאחורי פעולתו, תפקודו ושימושו ומקומם הרחב יותר בהיסטוריה הכספית הארוכה. יש לנו חמישה ספרים שיעזרו לך להבין טוב יותר מהו השורש האוטופי של מטבעות קריפטוגרפיים, מהי טכנולוגיה, מדוע היא עובדת ומה אנו יכולים לעשות עם מטבעות קריפטוגרפיים.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן