בפוסט זה, נדון בחפצים אותם אפשר לקחת בטרולי למטוס. הבנת הכללים והתקנות לגבי כבודת יד יכולה לעזור להבטיח חווית נסיעה חלקה.
עבור עוד מידע אודות מה מותר להעלות בטרולי לטיסה? יש לבקר ב- camelmountain.co.il

מהן ההנחיות הכלליות למזוודת טרולי?

כבודת יד היא כל תיק או עגלה שנוסעים יכולים להכניס לתא של מטוס. בעוד שלחברות התעופה עשויות להיות כללים ספציפיים למזוודת טרולי, יש כמה הנחיות כלליות החלות על כל חברות התעופה.
ראשית, הגודל והמשקל של המזוודה צריכים להיות במסגרת התקנות של חברת התעופה. רוב חברות התעופה מאפשרות לנוסעים להביא תיק יד אחד וחפץ אישי אחד, כמו ארנק או תיק למחשב נייד. תיק היד אמור להיות מסוגל להיכנס לפח העילי או מתחת למושב שלפניך.
שנית, התוכן של המזוודה צריך להיות בטוח לנסיעות אוויריות. המשמעות היא שאסור לנוסעים להביא חומרים מסוכנים, כגון חומרי נפץ או נוזלים דליקים.
בנוסף, הנוסעים צריכים להיות מסוגלים להרים את המזוודה לתא המטען העילי ללא סיוע.
ובנוסף, כל פריט שאסור להכניס לטיסה, יש לארוז בכבודה שבבטן המטוס. זה כולל פריטים כמו מספריים, אולרים ומיכלים גדולים של נוזלים.
לבסוף, על הנוסעים תמיד לבדוק עם חברת התעופה שלהם לגבי כללים ותקנות ספציפיים לגבי כבודת יד. כללים אלה עשויים להשתנות בהתאם לחברת התעופה ולמסלול היעד.

 

כיצד מגבלות הנוזלים משפיעות על המזוודה שלך?

להגבלות הנוזלים שמטילות חברות התעופה להעלות לטיסה, יכולות להיות השפעה משמעותית על מה שמותר לנוסעים להכניס לטיסה. הנוסעים מוגבלים להביא מיכלים של נוזלים בגודל 3.4 אונקיות (100 מיליליטר) או פחות בתיקים. מיכלים אלה חייבים להיות ממוקמים בשקית פלסטיק שקופה בגודל ליטר.
הנוזלים המותרים בתא כוללים פריטים כגון מוצרי טואלטיקה, תרופות ופורמולה לתינוק. על הנוסעים להיות מודעים לכך שהגבלות הנוזלים חלות גם על ג'לים ומשחות.
בנוסף למגבלות הגודל והכמות, על הנוסעים גם להיות מסוגלים להציג את הנוזל לבדיקה במחסום הביטחוני.
אם נוסע ינסה להביא יותר מהכמות המותרת של נוזל לטיסה , החפצים עלולים להיות מוחרמים על ידי אבטחת נמל התעופה. הדבר עלול לגרום לעיכובים ואי נוחות לנוסע.
בסך הכל, חשוב לנוסעים לקחת בחשבון את מגבלות הנוזלים בעת אריזת המזוודה שלהם. על ידי שמירה על התקנות, הנוסעים יכולים לעזור להבטיח חווית נסיעה חלקה וללא טרחה.

האם יש פריטים שאסורים בתכלית האיסור בעגלה?

ישנם מספר פריטים שאסורים בתכלית האיסור בעגלה, מכיוון שהם מהווים איום פוטנציאלי על בטיחות הנוסעים והצוות. פריטים אלה אינם מותרים לא בכבודת יד או בכבודה רשומה וכוללים:


פריטים אסורים כמו כלי נשק, חפצים חדים וחומרים דליקים.

"מוטב בטוח מאשר להצטער": אילו חפצים עדיף לארוז בכבודה הנשלחת?

בעוד שרוב הפריטים מותרים בכבודה הנשלחת, עדיין יש כמה דברים שעדיף להשאיר בחוץ. על הנוסעים לשקול את הערך והחשיבות של חפציהם לפני שהם מחליטים מה לארוז במזוודת טרולי הנשלח שלהם.

פריטים יקרי ערך, כגון תכשיטים או מוצרי אלקטרוניקה, רצוי לשמור במזוודת טרולי. זה מבטיח שהם לא יאבדו או ייגנבו במהלך הטיסה. במידת הצורך, הנוסעים יכולים גם להצהיר על פריטים אלו לחברת התעופה ולבקש אמצעי אבטחה נוספים.

פריטים שבירים, כגון כלי זכוכית או יצירות אמנות, יש לארוז גם במזוודת טרולי או לשלוח בנפרד. מזוודות העוברות בדיקה מטופלות לרוב בצורה גסה ועשויה שלא לספק הגנה נאותה לפריטים שבירים.

תרופות ומסמכים חשובים יש לשמור תמיד עם הנוסע בכבודת היד. זה מבטיח שהם יהיו נגישים בקלות ולא יאבדו או ייפגעו במהלך הטיסה.


הנוסעים צריכים גם להיות מודעים להגבלות או תקנות כלשהן בנוגע להובלה של פריטים מסוימים. לדוגמה, במדינות מסוימות עשויות להיות הגבלות על יבוא של פריטי מזון או צמחים מסוימים.

לסיכום, הכרת הפריטים המותרים בתא לטיסה חיונית לנסיעה נטולת טרחה. בדוק תמיד את ההנחיות של חברת התעופה הספציפית ופעל לפי הכללים כדי להבטיח נסיעה חלקה ומהנה.