מה העלות של שירות נוטריון

לנוטריונים יש כמה חוקים נוטריונים חדשים שיש לנהוג עליהם במהלך עבודתם הנוטריונית היומית . מה אתה יכול לגבות עבור "שירות הנוטריון" שלך ומה אתה יכול לגבות במקרה חירום.

העלות של הנוטריון בעולם

.מרבית המדינות מציינות את המחיר שנוטריונים יכולים לגבות עבור "פעילות נוטריונית", אך ישנן קומץ מדינות המאפשרות לנוטריונים לקבוע את שכר טרחתן בעצמם. יש מדינות שמטילות את הסכום המקסימלי שנוטריון יכול לגבות, ויש כאלה שלא. ציבור הנוטריונים רשאי לגבות תשלום עבור הטיול, וחלק מאזרחיו עשויים להחליט לוותר על הוצאות נסיעה (או על כל שכר הטרחה שלהם) אם תספק צילום של דף היומן של הנוטריון.

מחירון נוטריון במקומות שונים

שירותי נוטריון ניתנים לעיתים קרובות על ידי סניפי UPS ומשרדי AAA מקומיים תמורת תשלום קטן. בדרך כלל מחויבים חתימות, אך לא מסמכים, מה שמייקר את עלות עבודתו של הנוטריון. נוטריונים גובים תשלום עבור ביצוע עבודות משרדיות ומנהליות עבור שירותיהם.
לעוד פרטים בנושא של מה העלות של שירות נוטריון ניתן לבדוק כאן: notaryon-online.com

עלות אישור המסמך משתנה בהתאם למספר גורמים

כולל סוג המסמך עליו ייחתם ומיקום הנוטריון. הבה נבחן את העבודה הסטנדרטית של נוטריונים ואת עלויותיהם. אם אתה צריך לחתום על המסמכים שלך, העלות תלויה במספר המסמכים שאתה צריך לחתום ובפרק הזמן בו הנוטריון יצטרך לנסוע למקום מגוריך. עלות השגת מסמכים שאינם מורשים עשויה להשתנות בהתאם לסוג המסמכים שעליהם אתה חותם ומתי אתה רוצה או צריך לחתום עליהם.

ברוב המדינות יש נוטריונים שגובים פחות או כלום עבור שירותיהם, אך במדינות מסוימות סכום דמי הנוטריון משתנה ממדינה למדינה.

יש מדינות שקובעות דמי נוטריון מקסימליים

כדי למנוע מהנוטריונים להעלות מחירים, מה שעשוי להפוך את אימות המסמכים לתהליך יקר. פלורידה וניו יורק הן שתיים מהמדינות בהן נוטריונים רשאים לגבות תשלום רק על בסיס מספר הנספחים שלהם שנחתם על ידי מספר על חותם.

בניו יורק נקבע התשלום המקסימלי עבור מעשים שבוצעו על ידי נוטריון, כמו שבועת כהונה, אותה יש לקחת ללא עלות. יש מדינות שמטילות סכום מקסימלי שהנוטריונים יכולים לגבות בגין חתימות, אך למעט מאוד מדינות יש מגבלה כזו.

מדינות מסוימות

כמו טקסס, דורשות איגרת חוב בסך 10,000 דולר ומעלה על מנת להגן על לקוחות נוטריונים מפני התוצאות של התנהלות לא נכונה של נוטריונים. אם יש לך שאלות בנוגע לאישור המסמכים, עליך לפנות אל התובע הציבורי או אל מזכיר המדינה. על הנוטריון לרשום את הערבות בכתב תוך עשרה ימים מיום שינוי השם ולתת לה שם חדש תוך חמישה ימים מיום העברתו למזכירתו – או למדינתו – או להודיע לו על שינוי שם תוך עשרה ימים.

אתה יכול לנסות ליצור קשר עם עורך דין שמתמודד עם אמריקאים

כדי לראות אם הם מסוגלים לספק מחירון שירותי נוטריון. זכור, נוטריונים הם פקידי ציבור, ואתה לא צריך להתנהג ככה, אבל אתה לקוח אם אתה יש להשתמש בהם. צריך רק להבחין בין מי שרוצה להיות נוטריון לבין מי שלא.

על נוטריון להציג חותם עם התאריך שבו תוקף הוועדה שלו כשהוא מוטבע

מוטבע, מודפס או מודפס על גבי מסמך. בדוגמה הבאה e (PDF), חותם מותאם אישית פירושו שהוא יפוג באותו יום. אין זה חוקי שאדם יהיה נוטריון ללא נציבות יעילה של נוטריונים או להפעיל את סמכויותיו של נוטריון.

הנוטריון נדר בשבועת כהונה על מנת למלא בחריפות את תפקידי המשרד וכדי להבטיח ביצוע זה

עליו להפקיד פיקדון בסך 10,000 דולר למזכיר המדינה. הכלל הבסיסי הוא שלא ניתן לבצע את פעולת קבלת ואישור ההכרה, וצד למכשיר כזה אינו יכול לפעול כנוטריון. לאחר שעברתם את הבדיקה הזו, תונחו עליכם להשלים חלק מהשירות שלכם, שם תצטרכו "איגרת חוב נוטריונית" עבור כל חלק שתשלמו.

לפני שאתם מתכננים לבקר אצל נוטריון

וודאו כי לאדם שיקבל את המסמך הנוטריוני יש מסמך שהונפק, שטרם פג, והוא מופיע בזמן המינוי. כאשר אתה מתעד את מסמכיך, הנוטריונים מאשרים כי אין ספק בדעתך כי חתימתך (או "חתימה נוטריונית") לא תגרום נזק לרכושך או לזה של אדם אחר. במקרים מסוימים נוטריונים רשאים לאשר עותק ממך, אך אינם צריכים לאשר את המסמך המקורי. לאחר שאישרת את השטר הנוטריוני הם בדרך כלל דורשים ממך להגיש הצהרה כי "האדם החותם בדעתו הנכונה" ולגבות ממך שכר טרחה.

 

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן