לפרוץ מנעול גדול

הקדמה: למה לבחור מנעול?

מנעול הוא מכשיר מכני או אלקטרוני שנועד להגן על תכולת החלל. מנעולים משמשים למניעת גניבה, ונדליזם וכניסה לא מורשית. המנעולים הם בדרך כלל חלק ממערכת אבטחה כוללת הכוללת דברים כמו גדרות ותאורה.

אחד מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר הוא המנעול. מנעול הוא בדרך כלל קטן, קל וניתן לסחוב אותו בקלות. זה גם קל לשימוש, מה שהופך אותו מושלם עבור נעילת אופניים או תיקי בית ספר בזמן שהם לא בשימוש.

מנעולים מגיעים בצורות ובגדלים שונים וישנן דרכים רבות ושונות לפתוח אותם. יש אנשים שבוחרים במנעולים עם מפתחות מכיוון שניתן לפתוח אותם על ידי הכנסת מפתח לחור המנעול שבמשטח החיצוני של המנעול. אנשים אחרים בוחרים מנעולים עם שילוב מכיוון שניתן לפתוח אותם על ידי סיבוב שני דיסקים עד שהחריצים שלהם יתיישרו בצורה נכונה. סוגים אלה של מנעולים נמצאים לרוב בארונות או יחידות אחסון בבית או בחללים ציבוריים כמו בתי ספר, מקומות עבודה,

הקדמה: איך הגענו לכאן?

המנעולים הראשונים נוצרו בעולם העתיק. המצרים והרומאים השתמשו במנעולים שלא היו מאוד מתוחכמים. הם היו מורכבים מבריח או קורה שהוכנסו לחור בדלת, אשר נאבטחו לאחר מכן על ידי סיבובו בעזרת מפתח. המפתח היה עשוי לרוב מעץ, עצם או מתכת וניתן היה להעתיק אותו בקלות על ידי כל מי שיש לו גישה לחפץ זהה.

באירופה של ימי הביניים, המנעולים השתכללו ועשויים ממתכת. המנעולים האלה עדיין לא היו מאובטחים במיוחד, כי אפשר היה לבחור אותם בעזרת פיק מתכת קטן שנקרא "לוקיפס". סוג זה של מנעולים משמש עד היום במבנים ישנים רבים מכיוון שהם זולים לייצור וקלים להתקנה.
עבור עוד פרטים מורחבים על לפרוץ מנעול גדול באפשרותך לבדוק ב- manolan1.co.il

מנעולים המשיכו להתפתח במשך מאות שנים, אך רק בשנת 1848, לינוס ייל האב, ממציא אמריקאי ממסצ'וסטס, רשם פטנט על עיצוב מנעול סיכות מודרני. עיצוב זה משמש עד היום עבור רוב דלתות המגורים כמו גם עבור מסחריות רבות

בחירת מנעולים 101

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי מניפולציה של המנגנון הפנימי כדי לאפשר פתיחה. זה נעשה במגוון כלים, וכל אחד יכול ללמוד אותו.

איסוף מנעולים קיים כבר מאות שנים והוא עדיין בשימוש היום מכיוון שמנעולים הם אחד ממכשירי האבטחה החשובים ביותר שיש לנו. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים, אך כולם עובדים על אותו עיקרון בסיסי: אם אין לך גישה למפתח או לשילוב, עליך לפתוח את המנעול.

מאמר זה ילמד אותך כיצד לבחור מנעול עם שלושה כלים בלבד: האצבעות שלך, מפתח מתח וכלי איסוף.

פריצת מנעולים היא צורה של מניפולציה של מנעול המאפשרת לאדם לפתוח מנעול על ידי ניתוח ותפעול הרכיבים בתוך מנגנון הנעילה.

בחירת מנעולים היא אומנות ודורשת סבלנות, תרגול ודיוק. לוקח זמן ללמוד איך לבחור מנעולים, אבל עם הכלים והמידע הנכונים זה יכול להיעשות!

כיצד לפתוח מנעול ללא בחירה

המנעול הוא מכשיר מכני המעניק גישה לאזור מאובטח. הוא משמש להגנה על תכולת חדר, רכב או מכולה. המנעול הוא בצורת חור מנעול ובעל שני מרכיבים: התקע והבורג.

ניתן לפתוח מנעול בכל מספר שיטות, חלקן ללא שימוש בכלים כלל. הגישה הנפוצה ביותר לפתיחת מנעולים היא איסוף וחבטות.

איסוף מצריך הבנה כיצד פועלים מנעולים על מנת להבין אילו פינים יש לדחוף כלפי מעלה על מנת שהבורג יזוז בחופשיות ויפתח את המנעול. חבטות מחייבות רק שתדע היכן להפעיל לחץ על הפינים שבתוך המנעול, כך שהם ישתחררו מהעטיפות שלהם וייפלו למקומם, מה שיאפשר לך לפתוח אותו מבלי לדעת דבר על אופן פעולתו.

בעוד שהאיסוף מסובך יותר מהחבטות, הוא גם מספק אבטחה רבה יותר מכיוון שנדרשים יותר שלבים לפני שניתן להגיע לפתיחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן