מהי כספת דיגיטלית?

כספת דיגיטלית היא דרך מודרנית ומאובטחת לאחסן את חפצי הערך שלך בחדר מלון. זה יכול לשמש לאחסון מזומנים, תכשיטים, דרכונים או כל פריט יקר ערך אחר.

הכספות הדיגיטליות מחוברות לרוב לרשת ה-WiFi של המלון והן מוגנות בסיסמה. כמו כן, הם מחוברים למערכת האזעקה של המלון כך שאם יש מצב חירום, האורחים יוכלו לקבל עזרה במהירות.

כספות במלון אינן מאובטחות כמו שאנשים חושבים. הם בדרך כלל רק קופסה נעולה שניתן לפרוץ אליה באמצעות ברזל או מקדחה. כספת המלון נמצאת לרוב בחדר שאינו גלוי לאורחים ובדרך כלל זהו המקום הראשון בו יחפשו גנבים.

כספות דיגיטליות, לעומת זאת, מאובטחות יותר מכיוון שהן דורשות מפתח או קוד אלקטרוני כדי לפתוח אותן. הם גם נוחים יותר מכיוון שניתן לגשת אליהם מרחוק באמצעות כרטיס מפתח או אפליקציה.

פתרון הכספת הדיגיטלית לבתי מלון הוא דרך נוחה וקלה לשמור על החפצים שלכם בטוחים ומאובטחים בזמן שאתם שוהים במלון.

5 הכספות הדיגיטליות הטובות ביותר לבעלי מלונות

כספת דיגיטלית היא מכשיר המאחסן נתונים באמצעות מחשב. זה יכול לאחסן כל סוג של מידע כגון טקסט, תמונות, סרטונים וסאונד. מכשירים אלה משמשים בדרך כלל לאחסון מידע סודי בצורה מוצפנת.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של כספות דיגיטליות: כספות אישיות, כספות רשת וכספות מבוססות ענן. כספות אישיות הן אלו שאתה יכול לשאת איתך לכל מקום שאתה הולך. הם מאפשרים אחסון של נתונים סודיים במחשבים אישיים או במדיית אחסון לא מקוונת כגון כונני USB או תקליטורים. כספות רשת הן כאלו שהגישה אליהן מתבצעת דרך רשת ומספקות גישה לתיקיות משותפות ממחשבים שונים באותה רשת. לבסוף, כספות דיגיטליות מבוססות ענן משתמשות בענן לאחסון נתונים בסביבה מקוונת הנגישה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט או מכשירים אחרים התומכים בדפדפן אינטרנט כמו סמארטפונים וטאבלטים.

הכספות הדיגיטליות לבתי מלון הפכו פופולריות בשנים האחרונות. זאת בשל העובדה שהם מקלים על האורחים את הגישה לחפציהם ועל בעלי מלונות לשמור על החפצים של האורחים שלהם.

עבור בעלי מלונות, הכספת הדיגיטלית הטובה ביותר לבתי מלון צריכה להיות כזו שניתן להתאים אישית בהתאם לצרכי המלון. ישנם סוגים רבים ושונים של כספות בשוק וכולם מגיעים עם סט שונה של תכונות. חלקם מאובטחים יותר מאחרים, חלקם משתלמים יותר מאחרים, לכן חשוב לקחת בחשבון מה הצרכים שלכם לפני שאתם רוכשים אחד.

איך עובדות כספות דיגיטליות?

כספת דיגיטלית היא סוג של כספת שמחוברת לאינטרנט. הרעיון מאחורי זה הוא שאם גנב ינסה לפרוץ לכספת, הוא לא יוכל לעשות זאת כי לא תהיה לו גישה למפתח הדיגיטלי.

כדי שסוג זה של כספת דיגיטלית יעבוד, חייב להיות חיבור בין הכספת לאינטרנט. אם אין חיבור, אז לא יכולה להיות גישה לפתוח אותו.

הכספות הדיגיטליות מורכבות בדרך כלל משני חלקים: חומרה ותוכנה. צד החומרה מורכב ממערכת נעילה בעלת לוח מקשים וחיישן אלקטרוניים שיכולים לזהות רעידות או כל שינוי אחר בסביבה שסביבה.

צד התוכנה מורכב משני חלקים: הצפנה ואלגוריתמים.
למידע מורחב על כספות דיגיטליות לבית מלון עליך לגלוש לאתר safe4u.co.il

הצפנה מגנה על נתונים מפני פריצה על ידי הצפנתם באמצעות קוד מספר שרק צוות מורשה צריך לדעת עליו ולקבל גישה אליו. אלגוריתמים משמשים להצפנת נתונים על מנת שלא יהיה ניתן לקרוא אותם
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של בקרו באתר safe4u מומלץ לבדוק כאן: safe4u.co.il

מה הופך אותם לכל כך בטוחים מפני ניסיונות פריצה או פריצה פיזית?

כספות דיגיטליות מתוכננות להיות בטוחות יותר מכספות מסורתיות, אשר חשופות לניסיונות פריצה פיזיים או פריצה.

כספת דיגיטלית היא מכשיר המאחסן מידע בצורה דיגיטלית. כספות דיגיטליות מתוכננות להיות בטוחות יותר מכספות מסורתיות, אשר חשופות לניסיונות פריצה פיזיים או פריצה.

הכספות הדיגיטליות עשויות פלדה ובעלות מנעול שהוא שילוב של דיגיטלי, ביומטרי, ומכני. זה מקשה על ההאקרים לפרוץ פנימה.

כספות דיגיטליות בדרך כלל אינן מחוברות לאינטרנט, מה שאומר שהסיכוי שלהן להיפרץ פחות. ישנה גם אפשרות להשתמש בלוח מקשים לא מקוון מה שאומר שגם אם הכספת נפרצה, לא יאוחסנו נתונים במכשיר.