חמש תרופות סבתא מומלצות לשיעול

ניתן להשתמש בתימין לבישול ולמטרות רפואיות. זוהי תרופה נפוצה המשמשת לטיפול בשיעול, כאבי גרון, ברונכיטיס ובעיות עיכול. מחקר קטן מצא שסירופ שיעול צמחי המכיל שורש מרשמלו, טימין וקיסוס יכול להקל ביעילות על שיעול הקשור להצטננות וזיהומים בדרכי הנשימה. לאחר נטילת הסירופ במשך 12 ימים, 90% מהמשתתפים סברו שיעילותו טובה או טובה מאוד. מחקר קטן מצא ששילוב צמחים של תמציות קיסוס מיובש, טימין, שומר ומרשמלו יכול לשפר את תסמיני השיעול.

במחקר של 110 ילדים

מנה אחת של דבש כוסמת הייתה יעילה כמו מנה בודדת של דקסטרומתרופן בהקלה על שיעול לילי והבטחת שינה מספקת. למעשה, מחקר הראה כי דבש יעיל בדיוק כמו מדכא שיעול רגיל. הדבש שימש כתרופה ביתית לשיעול במשך מאות שנים, ומחקרים מראים שמתן דבש לתינוקות מפחית את השיעול שלהם בלילה. מחקר בקרב ילדים עם דלקות בדרכי הנשימה העליונות הראה כי דבש מקל על שיעול ומשפר את שנתם של ילדים.

דבש מסייע נגד שיעול אצל מבוגרים וילדים מעל גיל שנה. שימוש במכשיר אדים להענקת לחות האוויר יעזור גם לשיעול יבש/גרד. אוויר חם ולח יכול להקל על שיעול מתמשך על ידי דילול ריר בדרכי הנשימה.

בתרבויות רבות

תרופה להצטננות היא שתיית נוזלים חמים, כגון מרק עוף, תה או מיץ תפוחים חם, שיכולים להקל ולהקל על גודש באף על ידי הגברת זרימת הריר. לאלו ששותים תה, הכינו כוס לימון, דבש ומים חמים להקלה על כאב גרון וחלקת דרכי הנשימה. שתף ב-Pinterest תרופה ביתית פופולרית לשיעול היא לערבב דבש עם מים חמימים. לילדים מעל גיל שנה, תרופה טובה נוספת לשיעול היא כפית דבש, שיכולה לכסות ולהרגיע את הגרון – אמא שלי תמיד מערבבת אותה עם מעט מיץ לימון או תה צמחים טהור.
למידע מורחב על חמש תרופות סבתא מומלצות לשיעול ותרופות סבתא לשיעול באפשרותך לבדוק כאן: trufotsavta.co.il

לילדים מגיל שנתיים ומעלה

ניתן למרוח משחת מנטול בחלק העליון של החזה ובחלק הקדמי של הצוואר (אזור הגרון) כדי לסייע בהפחתת שיעול ולאפשר לתינוקות להירדם. Vicks Vaporub בגרביים או בכפות הרגליים מקל על שיעול. ה-Vicks Vaporub יכול לעזור בשיעול ועדיף להשתמש בו על הרגליים. לכפות הרגליים יש נקבוביות רחבות יותר כדי לספוג מרכיבים ולסייע בגודש ובשיעול.

נסה את תרופות מדכאי השיעול

בוודאי תמצא אחד שעובד. אנשים משתמשים במספר תרופות טבעיות לטיפול בשיעול מתמשך. אבל כמה תרופות יכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולגרום לך להרגיש אומלל. מלבד שתייה או אכילה, ישנן תרופות זולות ופשוטות להצטננות ושפעת שיכולות להקל על התסמינים ולעזור לילדים להחלים מהר יותר מהצטננות ושפעת.

כדי לעזור לתינוקות להירדם כשהם מצוננים, העבירו מגהץ חם על הסדינים של התינוק, והפכו את המיטה לנעימה וחמימה. שמור חבילה של טישו של Cushelle בכיס שלך כאשר אתה מצונן. שום מונע הצטננות, בעוד בצל ותפוחי אדמה בגרביים עוזרים להילחם בהצטננות.

שום נחשב מזמן לתרופה הביתית הטובה ביותר לתסמיני הצטננות

אז אם אתה יכול להתמודד עם הטעם והריח, שווה לנסות. בצל ושום יחיו מרק אטריות עוף, ותפוחי אדמה במרק ירקות עשויים לעזור להקל על התסמינים. מרק ותה חם יכולים לעזור להקל על התסמינים ולגרום לילדכם להרגיש טוב יותר.

השגת מספיק נוזלים

היא תמיד רעיון טוב, במיוחד בהצטננות, שכן הידרציה עוזרת לשחרר ריר, הופכת את השיעול ליותר פרודוקטיבי, ועשויה לעזור להילחם בזיהום. נוזלים חמים יכולים לעזור להקל על גודש באף, להרגיע את הריריות של הגרון והאף, ולשמור על לחות הגוף כדי להילחם בזיהומים ויראליים.

שתיית צורות שונות של תה חם

היא תרופה טבעית המשמשת בכל העולם כדי להקל על הצטננות ושיעול. שיעול הוא תהליך טבעי בזמן הצטננות או שפעת, ולעתים קרובות הוא חולף מעצמו ללא כל התערבות רפואית מיוחדת, כל מה שצריך זה כדור הרגעה מיושן וטוב. הגיוני לחפש דרכים טבעיות יותר להרגעת שיעול, ואולי מוצץ השיעול הפשוט והאהוב מכולם הוא שילוב פשוט של דבש טהור ומיץ לימון טרי.

בין היתרונות הבריאותיים השונים של הג'ינג'ר

ידוע שהוא מרגיע הצטננות ומאיץ את תהליך הריפוי. תרופה ביתית יעילה נוספת להצטננות ושיעול היא תערובת של לימון, קינמון ודבש. סירופ זה מטפל ביעילות בהצטננות ושיעול. מוסיפים כמה טיפות לימון וקורט קינמון לחצי כף דבש. קח את הסירופ הזה פעמיים ביום עבור הצטננות ושיעול. שתו מים חמים לעתים קרובות מכיוון שהם עוזרים להילחם בהצטננות, שיעול וכאבי גרון.

זה אולי נשמע מוזר

אבל המשקה הקריר הזה עוזר עם הצטננות ושיעול! שמן אתרי הוא עוד תרופה ביתית מצוינת להצטננות ושיעול. השמנים שהוזכרו יכולים לעזור עם שיעול או גודש באף, לבנדר יכול לעזור בשינה, ונענע יכולה לעזור עם כאבי ראש. עשויות מתמצית עלי נענע מרה מרוביום וולגארה, ניתן לערבב טיפות גרייהאונד עם דבש כדי להקל על שיעול או להגיש כתה לימון.

מרק חם מחמם אותך ומוציא אדים שמאבדים ריר

זה מושג על ידי הגדלת תכולת המים של הריר, הפיכתו לדק יותר והפיכת השיעול ליותר פרודוקטיבי. מכייח הוא כזה שעוזר לדלל ריר ולשטוף אותו מהגוף. קח את זה להקלה בשיעול. זרעי פשתן הם תרופה יעילה נוספת להצטננות ושיעול.

כדי להשתמש בלימון כמדכא שיעול, אפשר לערבב אותו עם דבש, לשטוף את הפה בלימון (1/4 כוס מים ו-2 כפות לימון), או לערבב אותו עם כוס לימונדה חמה עם דבש . אמא קוקוס ערבבה 3 כפות מיץ לימון טרי, 1/4 כוס דבש גולמי ו-2 כפות שמן קוקוס כדי להכין תרופה מתוקה ומתוקה לשיעול דבש ולימון עבור הילדה שלה. ומחממים בעדינות עד שמן קוקוס. לְהִתְמוֹסֵס.

היא ממליצה להשתמש בכף לשיעול או ערבוב עם תה חם. כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, ערבבו 2 כפיות (כפיות) עם מים חמימים או תה צמחים. הכינו תה צמחים או תה קר עם דבש כדי להימנע מהוספת סוכר, שיכול לדכא זמנית את יכולתם של תאי הדם הלבנים להילחם בחיידקים.

חלק מתרופות ההצטננות מכילות מספר מרכיבים

כגון חומר משחרר גודש ומשכך כאבים, אז קרא את התוויות של תרופות ההצטננות שאתה נוטל כדי לוודא שאינך נוטל יותר מדי תרופות. היעילים שבהם בהחלט יכולים לסייע בהקלה על חלק מהתסמינים הלא נעימים הנלווים לנגיף ההצטננות.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן