חברות בניה בדרום

טרנר היא חברת שירותי בנייה בינלאומית שבסיסה בצפון אמריקה וחברת בנייה מובילה בפלחי שוק רבים. החברה השלימה למעלה מ-25,000 פרויקטים של הנדסה אזרחית ואזרחית ברחבי העולם, כולל פרויקטים ציוני דרך כמו סכר הובר ומנהרת התעלה. החברה גם מתהדרת בהיותה מדורגת בין 15 קבלני הבנייה הגדולים בעולם.

פלואור

היא עוד חברה מהשורה הראשונה שעומדת בראש כל חברות הבנייה במגזרי הנפט והתעשייה בארה"ב. במהלך שנות החתירה למצוינות, זכתה החברה בהצלחה להכרה כשחקן משמעותי בשוק הבנייה והבנייה בדרום אפריקה. Fikile ממלא תפקיד חיוני באספקת תשתית חברתית ומסחרית באמצעות יכולות הניהול הייחודיות שלה ותרומה לשינוי של כלכלת דרום אפריקה. פלואור תאגיד היא אחת מחברות ההנדסה, הרכש, הבנייה, התחזוקה וניהול הפרויקטים הגדולות בעולם שבסיסה באירווין, קליפורניה, אך יש לה למעלה מ-50 משרדי חברה ברחבי העולם.

עם מוניטין בינלאומי של בטיחות

פלואור יש עשרים וחמישה משרדים בשש יבשות, ולעתים קרובות היא פיינליסטית בעשרת חברות הבנייה המובילות בפרסי עיצוב מבנים. חברה זו היא אחת מחברות הבנייה הטובות ביותר בדרום אפריקה המספקות הנדסת מחזור חיים מלא. היא נחשבת לאחת מחברות הבנייה הטובות ביותר בדרום אפריקה.

מספקים שירותי הנדסה אזרחית תעשייתית ובנייה מבנית

כגון הריסת יסודות קיימים, בנייה מחדש של יסודות קיימים, חיזוק יסודות מבנים ישנים, חפירה ודחיסה, התקנת מוטות פלדה, הצבת עוגנים מדויקים והטבעה. והנחת לוחות מחוזקים למפלס. E נגמר. החברה ידועה בבניית מעונות רווקים עבור הצי האמריקני ב-Camp Lejeune בג'קסונוויל, צפון קרוליינה. Gilbane Construction היא חברת בנייה וניהול שבסיסה בפרובידנס, רוד איילנד.

Bechtel Group Inc.

סן פרנסיסקו, קליפורניה אחת מחברות ההנדסה והבנייה הגדולות בעולם, Bechtel פועלת מאז 1898 וכעת יש לה יותר מחמישים אלף עובדים שעובדים על כמעט אלף פרויקטים ברחבי העולם. Bechtel Group Inc. היא חברת עיצוב, בנייה וניהול פרויקטים גלובלית. נכון לעכשיו, חברת הבנייה הגדולה בארצות הברית, Frampton Construction, היא אחת משלוש חברות מדרום קרוליינה המוכרות כחלק מהקבלנים הטובים ביותר באזור. קשת החברות המחזיקות בתפקידים מובילים בענף הבנייה היא רחבה וכוללת פרויקטים בגדלים, היקפים ומגזרים שונים.

עם מנהיגים חדשניים כאלה בראש

אנו יכולים לצפות לפרויקטים מרגשים נוספים שישנו ויגדירו את העולם. ענקיות הבנייה הללו לא רק ימשיכו לספק פרויקטי דוגמנות נוף ברמה עולמית, אלא הן ימשיכו לעורר השראה לבעלי עסקים קטנים להתפתח ולחדש ברמת הקהילה. אנו נלהבים לבנות בתים שעוברים על הציפיות של הלקוחות שלנו – מקומות שהם מכנים בשמחה הבית שלהם. אנו שואפים לחדש שיטות בר קיימא, לספק בנייה מעולה, לבנות צוות מגוון ומכבד ולהעלות את הרף לחוויית קניית הבית הכוללת.
בכדי לקרוא מידע בתחום של חברות בניה בדרום מומלץ לבדוק כאן: kablanim10.co.il

לא משנה מה פרויקט הבנייה הבא שלך

צוות המקצוענים שלנו הממוקם במידלנדס מוכן לספק מגוון שלם של שירותי תכנון ובנייה מראש להשלמה מוצלחת של הבניין שלך. להלן כמה מהעבודות השוטפות האחרות שלנו שהושלמו לאחרונה בדרום קרולינה ובאוגוסטה, ג'ורג'יה. Whiting-Turner Contracting Company היא חברת בנייה שבסיסה בבולטימור, מרילנד, העוסקת בפרויקטים מסחריים, חינוכיים, רפואיים, טכנולוגיים, מדעי החיים ותחבורה.

וויטינג-טרנר קבלנות

הפועלת משנת 1909, היא אחת מחברות ניהול הבנייה הגדולות בארץ המציעה מגוון שירותים מלא לפרויקטים קטנים וגדולים. וטינג-טרנר קבלנות, שנוסדה בשנת 1909, היא אחת מחברות ניהול הבנייה והקבלנות הכללית הגדולות בארץ. STO Building Group Incorporated, הידועה כיום כארגון StructureTone, היא קונגלומרט של שמונה חברות בנייה. Stefanutti Stocks היא אחת מקבוצות הבנייה המגוונות הגדולות בדרום אפריקה עם למעלה מ-12,000 עובדים.

עם 8,000 עובדים וניסיון רב ב-28 מדינות

Group Five היא ללא ספק אחת מחברות הבנייה הטובות ביותר בדרום אפריקה. Raubex היא אחת הקבוצות המובילות לפיתוח תשתיות ואספקת חומרי בניין בדרום אפריקה, החוגגת למעלה מ-40 שנה בענף הבנייה מאז הקמתה ב-1974. היא גם אחת החברות הגדולות בבעלות פרטית במדינה, לפי פורבס. הוא הזכה הקודם בפרס החברה הנערצת ביותר באמריקה של מגזין Fortune.

Kiewit

היא חברת בנייה, הנדסה וכרייה שבסיסה באומהה, נברסקה. טרנר תאגיד היא חברת ניהול בנייה שבסיסה בעיר ניו יורק. McDermott International היא חברת הנדסה, רכש, בנייה והתקנה שבסיסה ביוסטון, טקסס, עם התמקדות בתעשיית הנפט. ג'ייקובס היא עוד חברת בנייה מובילה בארה"ב וספקית מגוון של שירותי טכניים, מקצועיים ובנייה המכסים את כל ההיבטים של אדריכלות, עיצוב ובנייה, תפעול ותחזוקה, כמו גם ייעוץ מדעי ומתמחה.

אז למרות שזו אינה רשימה מלאה של כל בוני הבתים בפורט לודרדייל, היא מייצגת 18 בוני בתים שניתחו בדוח הזדמנויות לבניית בתים של דרום פלורידה. כתוצאה מכך, ניתחנו 87 חברות בנייה הממוקמות מיופיטר ועד להומסטד.

עם זאת, בשנים האחרונות התמודד הענף עם קשיים כלכליים שאילצו חלק מהם להגיש בקשה לפשיטת רגל. מתוך הפרויקטים הללו, רק 81% עברו ללא בעיות תשלום, מה שמציב את גלבן ב-15% התחתונים של החברות הגדולות.

אם אתה מעוניין בקבלנות משנה או אספקה של גלבן, אנא בקר בדף כישורי הקבלן של החברה. החל מ-$468 לשנה. גלה עוד על האופן שבו Statista יכולה לתמוך בעסק שלך. גישה ישירה לנתונים עבור 170 תעשיות מ-50 מדינות ומעל למיליון.

לאחר מכן תוכל לסמן את הנתונים הסטטיסטיים כמועדפים ולהשתמש בהתראות סטטיסטיקות מותאמות אישית

שנה הגדרות סטטיסטיקה אתה צריך לפחות חשבון אחד כדי להשתמש בתכונה זו. לאחר מכן תוכל לגשת לסטטיסטיקה המועדפת עליך דרך הכוכבית בכותרת.

אני יכול להתקשר לסמי או לאחד ממנהלי הפרויקט (שי או אנתוני

שהם הצעירים הכי נחמדים, מנומסים ומקצועיים לעבוד איתם) ומישהו תמיד מוכן לענות או לשלוח הודעת טקסט. לאחר שדיברתי איתו, קיבלתי הרגשה שאהיה בידיים טובות אם אעבוד איתו ועם החברה שלו, ושהוא אמין ואיש המילים שלו.

Skanska

היא חברה עסוקה מאוד שהשלימה 451 פרויקטים במהלך 12 החודשים האחרונים. למעלה מ-70% מפרויקטי הבנייה מבוצעים על ידי לקוחות קבועים, מה שמעיד על השירותים והניסיון של החברה. PulteGroup מתגאה במתן בתים חדשניים ואיכותיים לכל סוגי הקונים. אחד הפרויקטים הגדולים האחרים שלהם היה פרויקט השיפוץ של Airside Four בנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן