דירות למכירה בשכונת יד אליהו תל אביב

אם אתה רוצה לקנות נכס בישראל למגורים או ליהנות ממנו בחופשה, יש לך מושג טוב על האזור שאתה מעוניין בו. יד אליהו הופך במהירות למקום פופולרי בקרב זוגות צעירים ומשפחות, והאזור המתפתח במזרח תל. אביב היא אידיאלית הן למשקיעים והן לקונים. אם אתה משקיע בנדל"ן בתוך ישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים במדינה.

למידע נוסף אודות דירות למכירה בשכונת יד אליהו תל אביב ניתן לגשת לאתר israhouse.co.il

באזור המרכז, שקול את העיירות שמסביב כמו בת ים, שמציעה נוף נהדר של תל אביב וגבולותיה, ואת ראשון לציון, העיר הגדולה ביותר באזור.

יפו

היא אזור בדרום תל אביב שמשך אליו מספר רב של משקיעים בשנים האחרונות. ישנם כמה מחוזות בתל אביב, אשר חווה פריחה בהתפתחות ובהם אתה עשוי לראות השקעות גבוהות יותר. אחזקת נכסים באזורים אלה למשך מספר שנים עשויה להחזיר תשואות גבוהות, בעוד שאנשים ימשיכו לשלם את יוקר המחיה באחת השכונות הטרנדיות בתל אביב. זה נותן לך אפשרות להשקיע בנדל"ן בעיר בה המחירים עולים.

ביד אליהו

למשל, רוב בעלי הבתים הם זקנים – תושבים שגרים בשכונה עשרות שנים. ניסיונות קודמים להחריד את האזור מאז שנות השמונים לא צלחו, אך פלורנטין השחוקה פעם משכה אליה הרבה אנשים חדשים, ואילו אמנים המשתמשים בקירות המתפוררים של מבנים נטושים כציורים הפכו פופולריים בקרב צעירים בתל אביב ובאזורים אחרים ישראל. האזור נותר כמעט ללא מגע מהפיתוח המודרני, שכן הוא ממוקם באזור בו יש לו אטרקציה מסוימת ההופכת אותו לאזור השקעה מבטיח.

ניתן לראות את האפקט

למשל, בכיכר מגדל השעון ליד הנמל, שם עמד בעבר בניין קישל הנטוש, שכיום הוא ביתו של מלון בוטיק מפואר. הבניין כולו הוא יצירת אמנות מוזהבת המציעה לתושביה חווית מגורים המשלבת יוקרה ואיכות חיים בסביבה מודרנית ומעוצבת. בנוסף למלון העסקים בן 200 החדרים, נגיש הבניין גם באמצעות אוטובוס, רכבת ורכב.

המחירים עלו בשיעור של 5% בממוצע ברחבי הארץ

ובירושלים המחירים עלו ב -56% בשש השנים האחרונות, ואחריהם תל אביב ב 84%. באותה תקופה דמי שכירות הדירות במדינה זו עלו בכ- 50 אחוזים, או בכ- $ 50 לחודש, במיוחד במרכז ישראל. למרות מאמצי הממשלה להפחית את עלויות הדיור, המחירים ימשיכו לעלות ויעמדו בממוצע כ -5,000 דולר בחודש במהלך השנים הקרובות. הרלוונטיות של שני הקריטריונים הללו עשויה להשתנות עבור כל משקיע ועשויה להיות תלויה בתקציב שלך. אנו ממליצים לבדוק היטב את סכום העמלה שהחברות לוקחות בגין שירותיך, מכיוון שערכנו השוואות מחירים בין חברות שונות בכדי לאמוד את המחיר. מקובל כי 1-2% נלקחים כעמלה או כעמלה, לכן חשוב לבדוק זאת מראש.

כשאתה קונה נכס בישראל

חשוב שתעבוד עם איש מקצוע שמבין את הגורמים החשובים האלה ויודע את השוק שאתה מעוניין בו. חשוב לבדוק מול חברות שמציעות לך את האפשרות להעריך את הערך של הדירה והאנשים שמפרסמים אותה. חברות אלו, רציניות ומקצועיות, יידעו למקסם מכירות באמצעות השיטות השונות בהן הן נפתחו לאורך השנים. זו הזדמנות טובה לבחון מתקנים דומים המשווקים בשכונת יד אליהו בתל אביב ובאזורים אחרים בישראל.

כשמשווקים נכס

כמו פרויקט חדש בהקמה, זה שונה לגמרי, מכיוון שהמוכר צריך להיות זמין לקונים פוטנציאליים ולהראות להם את הדירה ולהיות בקשר איתם בסוף תהליך הרכישה. . החברה המציעה שיווק של נכס זה מבטיחה כי תהליך המכירה מתנהל באופן מקצועי, כולל תמיכת לקוחות צמודה בשני קצוות המכירה שלך. שירות זה חשוב גם למי שמחזיק בנדל"ן שאינם פרויקטים חדשים.

המחירים ממשיכים לעלות בתל אביב

אך כאן זה עדיין זול יחסית לשכונות אחרות. מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל עשוי לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה כדי לקבל תשואה טובה יותר מאשר אם הוא או היא היו משקיעים את כל זה בדירה בחלק מרכזי בישראל. הדוגמה הבאה מראה שאם השקעתם 4 מיליון שקל בדירה בתל בשנה שעברה, הייתם יכולים למכור אותה ברווח של 5% ולקבל תשואה טובה בהרבה של 6% על שכר הדירה בטבריה במקום משלמים 400 אלף שקל. אם הייתם משקיעים שליש מזה הייתם מרוויחים 200 אלף שקל, והרווח מהמכירה יכול להיות גבוה פי 1.5 משכר הדירה.

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן