איך לראיין עובד וירטואלי

ראיונות עבודה וירטואליים הופכים במהירות לנורמה ומחפשי עבודה צריכים להכין את עצמם לנווט בהצלחה בחלק החדש הזה של תהליך הגשת הבקשה. בעוד שראיונות וירטואליים נהיים יותר ויותר סטנדרטיים, נותני שירותי משאבי אנוש ושירותי HR נותנים טיפים כיצד להתכונן בצורה הטובה ביותר.

קבל עזרה מחבר או בן משפחה מהימן שכנה איתך ובקש מהם לתת לך ראיון מזויף באמצעות טכנולוגיית ראיונות וירטואלית

דעו כיצד להתכונן לראיון וידאו מכיוון שעליכם לעבור את כל השלבים. הורידו את החברה וחקרו אותה, כמו גם את מראיין הווידיאו, המציג את הראיונות הווירטואליים המתקיימים כאשר התוכנית חדשה עבורכם.

בדוק את חומרת המחשב ותוכנות ועידת הווידאו ובדוק כי ענית על כל השאלות הנפוצות

אותן הכנות שנכנסות לשרטוט הדיון שלך לראיון אישי צריכות לחול גם על ראיון וירטואלי. צור חדר שאליו יכול המראיין להיכנס כדי שלא תצטרך להתקשר לטלפון אם הגדרת הראיון הווירטואלי שלך משתבשת. התחל את הראיונות הווירטואליים כמו שהיית עושה אותם במקום: עם יקיריכם, חברים ובני משפחה.

אם יש ביניכם לבין הראיון מרחק פיזי

התייחסו אליו כאילו היו במשרד, גם אם הוא נמצא רק כמה רחובות מהבית או מהמשרד. בין אם זה ראיון וירטואלי בעבודה או בבית: על המעסיק ליצור חדר שקט, ברור ומואר לראיון. כאשר אתה רואה את העובד הווירטואלי במהלך ראיון עבודה, המועמד יכול להרגיש יותר בבית, מכיוון שהוא יודע שהוא לא יהיה העובד הווירטואלי היחיד בצוות. בין אם אתם עורכים ראיונות וירטואליים ובין אם ראיונות וידאו, זה ישמש בכדי להכניס את אותה גישה ושיקולים לראיון כאילו הייתם מראיינים מועמד פנים אל פנים. ועדיין, עבור המגייסים והמועמדים, הראיון הווירטואלי יכול להיראות כמו קריאת השכמה מהחוויה האמיתית של ראיון פיזי במשרד.

ראיון וירטואלי

הוא ראיון שמתקיים בטלפון או במצלמת וידיאו ומשמש לעיתים קרובות כחלופה לראיון פיזי, כגון ראיון פנים אל פנים. ראיון וידאו ווירטואלי מחליף את החוויה הפיזית של ראיון אמיתי עם עובד וירטואלי עם טכנולוגיה. המגייס או צוות הגיוס שולחים את השאלות, התשובות מוקלטות במצלמות הווידיאו בטלפון שלך והסרטון נשלח למעביד לאימות. אתה יכול להשתמש בראיונות וידאו לפי דרישה בדיוק כפי שהיית משתמש בטכנולוגיה כדי לבדוק עובדים וירטואליים.

כשאתה מקיים ראיונות במשרד או במרחב הציבורי

ראיונות וירטואליים מציעים תובנה אינטימית על חייך הפרטיים ויכולים להיעשות בזמן שבדרך כלל לא תצטרך לנסוע למשרד המעסיק. אמנם זה יכול להיות קשה למצוא מקום שקט ושקט לראיון עבודה וירטואלי כאשר כל כך הרבה אנשים עובדים מהבית או מקלים על בית הספר, אך הגבלת הסחת הדעת היא המפתח להבטחת העלאת הרגל הטובה ביותר שלך בראיון העבודה הווירטואלי שלך. ניתן לעשות זאת על ידי נכונות לדבר על תחומי עניין משותפים, לשאול שאלות אודות חוויותיו של המרואיין במהלך הראיון הווירטואלי ולמצוא נושאים ניטרליים אחרים כדי ללמוד עוד עליו.

כשאתה מתחבר למקצועות וירטואליים בפייסבוק ובטוויטר, איך תשתנה האסטרטגיה שלך לראיונות וירטואליים עם A theseA?

אם אתה עומד לעשות את הצעד הבא בתהליך הגיוס שלך

הנה כמה שאלות מצוות הגיוס של Glassdoor שענינו עליו כדי לעזור לך בראיונות הווירטואליים שלך ולקבל את חווית הראיון הטובה ביותר ראיון וירטואלי. תשכחו מהתמקדות בהצלחה והתמקדו באסטרטגיית הראיונות שלכם, ולא בראיון עצמו.

בפעם הבאה שתראיין מועמד לתפקיד וירטואלי

נסה להעריך טוב יותר עד כמה הוא או היא יהיו יעילים ומעורבים בעבודה מרחוק. כדי לתת לך מושג טוב יותר לגבי המועמד שראיינת, הנה מבחר של שאלות לראיון עוזר וירטואלי. יש כמה שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך שאתה אף פעם לא שומע במהלך ראיון מסורתי, וכמה שאלות ראיון נפוצות הדורשות תשובות שונות לחלוטין לתפקידים וירטואליים. שאלות אודות ראיונות וירטואליים אלה עוזרות לך ללמוד עוד על התפקיד שאתה שוקל, תוך כדי להרשים מנהלי משאבי אנוש.

אם אתה מצטרף לצוות שירות לקוחות מרוחק

או אם צוות התמיכה שלך כבר עובד מרחוק, אתה רוצה לוודא שאתה מעסיק את האדם הנכון עם שאלות ראיון. בחר בקפידה את שאלת הראיון שלך כדי להבטיח שהמועמד יבין את היתרונות והאתגרים של התפקיד המרוחק.

ההבדל בין תשאול אישי לתשאול וירטואלי

הוא ששאלות המרואיין עשויות להיות דומות לשאלות של ראיון אישי. על המועמדים גם לחקור את התפקיד בו הם רוצים לעבוד ועל הראיונות להיות מוכנים לענות על כל השאלות שנשאלו על המועמד במהלך ראיון וירטואלי. יתכן שהמועמד מעולם לא השתתף בראיון וירטואלי, כך שהוא אולי לא יודע למה לצפות, אך עליו להיות מוכן לענות על כל השאלות שנשאלות במהלך הראיון הווירטואלי. למרות שראיונות וירטואליים עשויים להיות חשובים לא פחות מראיון עבודה אמיתי עם אדם, אתה לא צריך לחשוב שאתה יכול פשוט לנתק אותו. ראיונות וירטואליים שונים ויכולים לגרום לבלבול ובלבול בקרב המועמדים.
לעוד פרטים נוספים על איך לראיין עובד וירטואלי וFillva.com יש לבדוק ב- fillva.com

תוכן עניינים

Uncategorized
נעם גרוס

rabet 777

דילוג לתוכן