גלו את האטרקציות המובילות בקראבי, תאילנד, כשאנחנו לוקחים אתכם למסע במקומות שחובה לראות כמו Railay Beach, Ko Phi Phi, Ao Nang, Tiger Cave Temple, ובריכת אמרלד. חקור את היופי של היעדים המרתקים הללו וגלה מדוע הם חובה לבקר בטיול הבא שלך לקראבי.

רייליי ביץ': גן עדן טרופי או גן עדן עלי אדמות?

Railay Beach הוא חוף מדהים ביופיו הממוקם בקראבי, תאילנד. זהו חצי אי קטן שניתן להגיע אליו רק בסירה בשל הצוקים וההרים שמסביב. ברגע שתגיעו, תרגישו כאילו נכנסתם לגן עדן טרופי או גן עדן עלי אדמות. המים הצלולים, החול הלבן הרך והצוקים הנישאים מעוררי כבוד.

Railay Beach ידוע בהזדמנויות הטיפוס על צוקים ברמה עולמית. צוקי אבן הגיר המתנשאים מספקים רקע מושלם למטפסים בכל הרמות. גם אם אתה לא מטפס, אתה עדיין יכול להתפעל מהמיומנות והגבורה של המטפסים כשהם עולים על הצוקים.

אם אתם מחפשים פעילות רגועה יותר, בלו את היום שלכם בבילוי על החוף או טבילו במימי הטורקיז החמים. תוכלו גם לשכור קיאק או גלשן עמידה ולחקור את המים שמסביב.

אחת התקופות הטובות ביותר לבקר בחוף רייליי היא בזמן השקיעה. השקיעה כאן היא בלתי נשכחת, ולראות את השמש צוללת מתחת לאופק כשהיא מוקפת ביופי טבעי מדהים שכזה היא חוויה שלא תשכחו.

יש שפע של אפשרויות לינה בריילי ביץ', כולל בתי הארחה בתקציב נמוך ואתרי נופש יוקרתיים. ואם אתם מחפשים בילוי לילי, יש הרבה ברים ומסעדות לבחירה.

נוף מדהים של מי הטורקיז הבתוליים וצוקי אבן גיר נישאים בחוף רייליי.
נוף מדהים של מי הטורקיז הבתוליים וצוקי אבן גיר נישאים בחוף רייליי.

"היופי של קו פי פי ישאיר אותך פעור פה."

Ko Phi Phi היא קבוצה של שישה איים השוכנת בים אנדמן, במרחק של כשעה שייט בסירה מקראבי. שני האיים העיקריים הם Phi Phi Don ו-Pi Phi Leh, ושניהם יפים להפליא. המים הצלולים, חופי החול הלבנים והצוקים הנישאים עוצרי נשימה.

אחת האטרקציות המפורסמות בקופיפי היא מפרץ מאיה, שהתפרסם בזכות הסרט "החוף" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. המפרץ מוקף בצוקים נישאים ונגיש רק בסירה. זהו מקום פופולרי לשנורקלינג ושחייה, אך שימו לב שהוא יכול להיות עמוס בתיירים בעונת השיא.

עוד אטרקציה שחובה לבקר בקופיפי היא נקודת התצפית של פי פי. הטיול לנקודת התצפית די תלול, אבל הנופים המדהימים מלמעלה שווים את זה. ניתן לראות את כל האי ואת מי הטורקיז שמסביב. זהו מקום פופולרי לצפייה בשקיעה, אז הקפידו להביא את המצלמה שלכם.

כשאתה לא חוקר את היופי הטבעי של קופיפי, יש הרבה ברים ומסעדות לבקר. באי יש סצנת חיי לילה תוססת, עם מסיבות חוף ומופעי אש המתרחשים באופן קבוע.

או נאנג: יעד חוף שוקק לזכור?

או נאנג הוא אחד מיעדי החוף הפופולריים ביותר בקראבי, ולא בכדי. חופי החול הלבנים והמים הצלולים מדהימים, ויש הרבה מה לראות ולעשות באזור. מספורט ימי ועד לקניות, יש משהו לכולם באו נאנג.

אחת האטרקציות המרכזיות באו נאנג היא השיט בסירה ארוכת הזנב. סירות אלו הן צורת תחבורה מסורתית בתאילנד, והן דרך מצוינת לחקור את האיים והחופים הסמוכים. אתה יכול לנהל משא ומתן עם מפעילי הסירות לביקור באיים לפי בחירתך, או שאתה יכול להצטרף לקבוצת סיורים. כך או כך, תתפלאו מהיופי של האיים ומי האזמרגד.

אם אתם מעוניינים בשנורקלינג או בצלילה, או נאנג הוא מקום נהדר להתחיל בו. יש הרבה מפעילי טיולים המציעים טיולי שנורקלינג וצלילה לאיים סמוכים, כמו קו פי פי וקו לנטה. תוכלו לראות שוניות אלמוגים צבעוניות, דגים טרופיים ואפילו צבי ים.

למי שמעדיף להישאר ביבשה, באו נאנג יש שפע של אפשרויות קניות וסעודה. הטיילת על חוף הים עטורת מסעדות וברים, ויש הרבה רוכלי רחוב שמוכרים מזכרות וחטיפים. תוכלו גם לבקר בשוק הלילה, הפתוח מדי ערב ומציע מגוון רחב של מאכלים ועבודות יד מקומיות.

חוף או נאנג ההומה, עם האווירה התוססת שלו, סירות ארוכות הזנב הצבעוניות והחנויות התוססות על החוף.
חוף או נאנג ההומה, עם האווירה התוססת שלו, סירות ארוכות הזנב הצבעוניות והחנויות התוססות על החוף.

מקדש מערת הנמר ובריכת האזמרגד: פלאים רוחניים וטבעיים מחכים

מקדש מערת הנמר הוא אתר רוחני מדהים הממוקם ממש מחוץ לעיר קראבי. המקדש ידוע בטיפוס התלול שלו עד לפסגת הר, שם המבקרים יכולים לראות נופים עוצרי נשימה של הג'ונגל והאזור הכפרי שמסביב. הטיפוס מאתגר, עם למעלה מ-1,200 מדרגות להגיע לפסגה, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ. ברגע שתגיעו לפסגה, יתוגמלו עם נוף מדהים של המקדש והנוף שמסביב.

בריכת האזמרגד היא פלא טבע נוסף בקראבי, הממוקמת בפארק הטבעי של יער Thung Teao. הבריכה בגוון ירוק מדהים, והיא מוקפת ביער גשם שופע. המבקרים יכולים לטבול במים הקרירים או פשוט להירגע וליהנות מהיופי הטבעי של האזור. בפארק יש גם כמה מסלולי הליכה שמובילים למפלים ואטרקציות טבעיות אחרות, כך שזה מקום נהדר לבלות בו יום חקר.

אחרי שחקרנו את האטרקציות עוצרות הנשימה של קראבי, ברור למה זה יעד מוביל למטיילים המחפשים הרפתקאות ורוגע. מהחופים הבתוליים של רייליי ואאו נאנג ועד לקסם הרוחני של מקדש מערת הנמר והמים המרעננים של בריכת האזמרגד, יש משהו לכולם בקראבי. אל תפספסו את המקומות שחובה לראות בביקורכם הבא בגן העדן התאילנדי הקסום הזה.